بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» حضور گروهی از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی استان قزوین برای مقابله با کرونا

حضور گروهی از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی استان قزوین برای مقابله با کرونا


اولین گروه از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی استان قزوین برای مقابله با کرونا در محله هادی آباد قزوین حضور یافتند.

سید محمود پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درلبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، بلافاصله جلسات قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی استان برای برنامه ریزی، هماهنگی و اولویت بندی عرصه‌ها مطابق با نیاز ستاد مبارزه با کرونا در استان در دستور کار قرار گرفت.

دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی استان قزوین افتخار دارند که همزمان با روزهای اول شیوع بیماری کووید ۱۹ به عنوان اولین گروه از جهادگران سراسر کشور، مشغول خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزش بهداشت، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی کردند. معابر وسطوح شهری، برپایی ایستگاه‌های سلامت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب حرکت‌های جهادی و رزمایش‌های نهضت کمک مومنانه حضور پررنگی داشتند.

در تلاشیم در ارائه خدمات به مردم به خصوص آسیب دیدگان از این بیماری، رویکردی نو و با نگاه مسئله محور در حوزه کسب و کار و مشکلات اقتصادی افراد، کمک به بیماران کرونایی، آموزش بهداشت، کمک و تسهیل گری به مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، کمک به زوج‌های جوان برای تشکیل زندگی مشترک داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: امروز اولین گروه از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی استان در قالب گشت سیار سلامت محله در مسجد موسی ابن جعفر (علیه السلام) محله هادی آباد حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی که در این طرح حضور دارند متشکل از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشجویان آموزش دیده می‌باشند که در دوره‌های آموزشی سفیران سلامت که با حضور کارشناسان شبکه بهداشت استان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد آموزش دیده‌اند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده