خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دومین نمایشگاه بین‌المللی مجازی شهر هوشمند

دومین نمایشگاه بین‌المللی مجازی شهر هوشمند

با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دومین نمایشگاه بین‌المللی مجازی شهر هوشمند Smart City Expo 2020 به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز ایران در حوزه شهر هوشمند، در حال برگزاری است.

از جمله حامیان برگزاری این نمایشگاه، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و نهادهای مرتبط هستند.

اهداف تعریف شده برای این نمایشگاه بهبود کیفیت زندگی شهری و روستایی، توسعه بازار شهر هوشمند، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه شهرهای هوشمند، آشنایی با مفاهیم جدید در سازه، طراحی شهر هوشمند، برقراری ارتباط بیشتر بین نهادهای علمی و اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه شهر هوشمند، بررسی مشکلات ساخت و سازهای کشور و ارائه راهکارهای علمی و غیره است.

نمایشگاه‌های آنلاین می‌توانند بهترین انتخاب برای ورود به بازارهای داخلی و بین‌المللی برای شرکت‌های نوپایی باشد که قصد دارند محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود را ارائه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

این نمایشگاه کار خود را از 9 آذر ماه آغاز کرده است و تا امروز با هدف آشنایی با نوآوری‌های روز دنیا در حوزه شهر هوشمند در حال برگزاری است و فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات و خدمات ارائه شده توسط فعالان این حوزه است.


منبع خبر: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده