ثروتسازی با هیپنوتیزم


» تورم و التهاب پس از تزریق واکسن کرونا

تورم و التهاب پس از تزریق واکسن کرونا

چندین نفر از شرکت‌کنندگان آزمایش واکسن کووید-۱۹ "مدرنا" پس از دریافت واکسن، تورم و التهاب را تجربه کردند.

واکسن Moderna’s که با همکاری موسسه ملی بهداشت ایالات متحده ساخته شده است در آزمایشات بالینی بیش از حد انتظار بوده است.

در اسنادی که برای بررسی به سازمان غذا و داروی آمریکا ارائه شد، Modernaگزارش داد که آزمایش بالینی فاز III آنها، که بیش از 30،000 نفر را شامل می شود، نشان داد که واکسن 94.1 درصد در جلوگیری از بروز علائم  کرونا موثراست. 


در 18 دسامبر، سازمان غذا و داروی ایالات متحده واکسن Moderna’s را برای استفاده اضطراری در افراد 18 سال به بالا مجاز دانست.

به نقل از فاکس‌نیوز، کمیته مشاوره "سازمان غذا و داروی آمریکا" (FDA) خاطرنشان کرد که ممکن است افرادی که تزریق‌های زیبایی انجام داده‌اند، پس از تزریق واکسن کروناویروس، تجربه تورم و التهاب را داشته باشند.

گزارش این سازمان نشان می‌دهد چندین نفر از شرکت‌کنندگان آزمایش که پیشتر فیلر صورت تزریق کرده بودند، مدتی پس از دریافت واکسن "مدرنا" (Moderna)، عوارض جانبی را تجربه کردند. یک متخصص پوست در مصاحبه‌ جدیدی گفت که این یک واکنش ایمنی است.

در هر حال، دیدن عوارض جانبی نباید مردم را از دریافت واکسن منصرف کند. در این موارد، بیماران تورم و التهاب را در قسمت‌هایی که تزریق زیبایی داشته‌اند، تجربه می‌کنند. بیماران با استروئیدها و آنتی‌هیستامین‌ها تحت درمان قرار میگیرند و همه واکنش‌های آنها برطرف میشود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده