دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» صادرات اپل به هند

صادرات اپل به هند

صادرات اپل به هند

اپل وان خواستار شرکت در طرحی جدید برای افزایش صادرات محصولات رایانه ای هند است ، بخشی از آنچه دولت و صنعت می گویند قصد دارد تولید تبلت های iPad را به این کشور آسیای جنوبی بیاورد.

هند ، در حالی که نخست وزیر نارندرا مودی تلاش های خود را برای ارتقا تولید محصولات الکترونیکی و ایجاد مشاغل افزایش داده بود ، برنامه 6.7 میلیارد دلاری را برای تقویت صادرات تلفن های هوشمند در سال گذشته آغاز کرد.

اپل که به منظور کاهش وابستگی خود به تولید چین ، تولید آیفون را به طور پیوسته افزایش داده است ، از طریق سازندگان قرارداد خود در این طرح شرکت کرد.

سه منبع از نزدیک درگیر تهیه این طرح به رویترز گفتند که اکنون دولت در حال آماده سازی برای رونق بخشیدن به انگیزه تولید داخلی محصولات IT از جمله تبلت ، لپ تاپ و سرور است.

این منابع گفتند که طرح جدید انگیزه مرتبط با عملکرد (PLI) ، که برای صادرات به تولیدکنندگان بازپرداخت می کند ، طی 5 سال بودجه ای بالغ بر 70 میلیارد روپیه (964.5 میلیون دلار) خواهد داشت. پیش بینی می شود تا پایان فوریه راه اندازی شود.

اپل ، به همراه دیگران ، قبل از نهایی شدن این طرح ، در حال لابی برای هزینه های بیشتر 200 میلیارد روپیه ای هستند ، زیرا هند هنوز مقیاس یا زنجیره تامین محصولات IT را ندارد و با واردات بدون عوارض محصولات فناوری رقابت می کند ، دو منبع گفتند..

IPAD ساخت هند

اپل بخش عمده ای از iPad های خود را در چین مونتاژ می کند ، اما به سرعت تولید خود را به بازارهایی مانند هند و ویتنام متنوع می کند تا تأثیر جنگ تجاری ایالات متحده و چین و بحران ویروس کرونا را به حداقل برساند.

رویترز در اواخر سال گذشته گزارش داد ، تامین کننده برتر آن فاکسکان در حال ساخت خطوط مونتاژ برای iPads و لپ تاپ های MacBook در ویتنام است. از دیگر مونتاژهای آیپد می توان به شرکت های الکترونیکی Compal الکترونیکی تایوان و BYD Electronic International چین اشاره کرد.

اپل مستقر در کوپرتینو ، کالیفرنیا ، مونتاژ آیفون ها را در هند در سال 2017 آغاز کرد و از آن زمان عملیات تولید را از طریق واحدهای محلی فاکسکان و ویسترون افزایش داده است.. Pegatron همچنین سال گذشته پایگاه خود را در هند ایجاد کرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده