دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» حلقه هوشمند می‌رینگ برای حفظ حریم خصوصی دستگاه های هوشمند

حلقه هوشمند می‌رینگ برای حفظ حریم خصوصی دستگاه های هوشمند

حلقه هوشمند می‌رینگ

حلقه هوشمند موسوم به «می رینگ» یک محصول ایده آل برای افرادی است که مایلند از حریم خصوصی خود با قدرت حفاظت کنند. درواقع این حلقه درست مانند «حالت پرواز» در دستگاه‌های هوشمند عمل می‌کند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این حلقه جالب که فعلا در حد یک طرح مفهومی است، توسط شرکت Argodesign طراحی شده است. حلقه هوشمندی که حریم خصوصی کاربران را تنظیم می‌کند در واقع زمانی که این حلقه را روی انگشت خود دارید، می‌توانید دسترسی به داده‌های خود را به شکل کامل محدود کنید.

می‌رینگ، دارای بلوتوث و سایر پروتکل‌های بی سیم است که می‌توانند نه تنها با تلفن شما، بلکه با چراغ‌های هوشمند و سایر ابزار‌های دیجیتال هماهنگ شود، این حلقه می‌تواند سیگنال‌هایی مانند پیام‌های کوچک دیجیتال را ارسال کند. به نظر می‌رسد بتوان از این حلقه در محیط‌های کاری یا آموزشی استفاده کرد.

جنی کلارک، مدیر خلاقیت در Argodesign، می‌گوید: «این حلقه تقریباً به عنوان کلید‌های ارتباط (یا قطع) جامعه با هر درجه‌ای که راحت باشید عمل می‌کند. توجه داشته باشید که این حلقه هوشمند نوعی دستگاه مفهومی است زیرساخت‌های نرم افزاری برای پشتیبانی از آن بسیار زیاد است و احتمالا توسط دولت و شرکت‌های خصوصی خریداری می‌شود.»


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده