دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نقش توسعه ارتباطات در جذب گردشگران و رونق کسب و کارهای محلی

نقش توسعه ارتباطات در جذب گردشگران و رونق کسب و کارهای محلی

نقش توسعه ارتباطات در جذب گردشگران و رونق کسب و کارهای محلی

توسعه ارتباطات روستایی و گسترش فضای مجازی در مقاصد گردشگری از جمله جزیره هرمز منجر به جذب گردشگران بیشتر و رونق کسب و کارهای محلی شده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجاه و دومین قسمت از ویدیوهای «ایران هوشمند» تأثیر توسعه ارتباطات روستایی بر توسعه گردشگری و رونق کسب و کارهای مجلی در جزیره هرمز به عنوان نگین خلیج فارس را بررسی کرده است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای تحقق «عدالت ارتباطی» که از مصادیق «عدالت اجتماعی» است، تاکنون توانسته است نزدیک به ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی متصل کند که این عدد تا پایان دولت تدبیر و امید به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

توسعه زیرساخت های ارتباطی برای ارایه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف از قبیل آموزش، سلامت، کشاورزی، گردشگری، توانمندسازی زنان و اقشارکم درآمد و رونق کسب و کارهای محلی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، از جمله اهداف توسعه ارتباطات در مناطق روستایی است.

اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی یعنی بهره‌مندی ساکنان آن از خدمات الکترونیکی و امکان برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با مردم دیگر نقاط کشور با هدف کاهش شکاف دیجیتالی که همین امر نیز باعث رونق کسب‌وکارهای محلی و جذب گردشگران در مناطق و مقاصد گردشگری شده است.

منبع : ict.gov.ir

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده