خرید از سراسر دنیا


» پیش همایش «رویکردهای هنری در آثار حکیم نظامی» برگزار می‌شود

پیش همایش «رویکردهای هنری در آثار حکیم نظامی» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، این انجمن با همکاری گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه تهران و دانشگاه استاد فرشچیان، پیش همایش «رویکردهای هنری در آثار حکیم نظامی» را سه‌شنبه 17 اسفندماه 1400 در فضای مجازی برگزار می‌کند.

در این برنامه که از ساعت 14:00 تا 16:00 برگزار خواهد شد؛ حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، سید محمد فدوی نویسنده، مترجم، پژوهشگر هنر ایرانی- اسلامی و استاد دانشگاه تهران، فرهاد فخرالدینی موسیقی دان، آهنگساز و استاد دانشگاه، محمدباقر آقامیری نگارگر و استاد دانشگاه، مهدی آذر سینا موسیقی‌دان، آهنگساز و استاد دانشگاه، محمد علی رجبی نگارگر و استاد دانشکده هنر دانشگاه شاهد و احمد صدری پژوهشگر حوزه موسیقی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، روزهای 21 و 22 اسفندماه 1400 با حضور بیش از چهل اندیشمند ایرانی و خارجی همایش ملی حکیم نظامی شاعر پارسی قرن ششم را به صورت حضوری و برخط برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های محتوایی و علمی انجمن، شامل آثار و گفتارهای استادان، پژوهشگران و نظامی پژوهان داخلی و خارجی؛ به پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه فرهنگی به نشانی www.anjom.ir ؛ پیوند «همایش ملی حکیم نظامی» مراجعه نمایند.


انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده