بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایلان ماسک اشتراک ماهانه 8 دلاری توییتر را برای تیک آبی و سایر امکانات اعلام کرد

ایلان ماسک اشتراک ماهانه 8 دلاری توییتر را برای تیک آبی و سایر امکانات اعلام کرد

در این عکس که در 04 اکتبر 2022 گرفته شده است، یک صفحه تلفن عکس ایلان ماسک را با آرم توییتر در پس زمینه نشان می دهد.  -  حق چاپ  OLIVIER DOULIERY/AFP


ایلان ماسک اعلام کرد که توییتر اشتراک ماهانه ۸ دلاری (۸ یورو) را راه‌اندازی می‌کند و برای کاربران گواهی تیک آبی فراهم می‌کند و در معرض تبلیغات کمتری قرار خواهند گرفت.


این شبکه اجتماعی در حال حاضر اشتراکی برای امکانات و قابلیت های پولی ارائه می‌دهد، اما ماسک به عنوان مالک جدید آن، می‌خواهد یک سرویس گران‌تر و گسترده‌تر را برای افزایش درآمد پلتفرم راه‌اندازی کند. 


رئیس تسلا و بنیانگذار اسپیس ایکس گفت: «سیستم فعلی، با کسانی که تیک آبی دارند و کسانی که ندارند، مزخرف است. 


پیشنهاد ماسک توییتر بلو را ادغام می‌کند - یک اشتراک ماهیانه 5 دلاری (5 یورو) برای حالت خواندن راحت‌تر و ابزارهای ویرایشی - با قابلیت حساب‌های واجد شرایط برای تأیید و تأیید هویت خود با تیک آبی. 

در حال حاضر، فقط پروفایل های خاصی می توانند چنین اعتباری را درخواست کنند، از جمله دولت ها، شرکت ها، رسانه ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی یا ورزشی. 

اگر به قوانین پلتفرم احترام نگذارند، نشان‌ها را می‌توان باطل کرد. 


واکنش کاربران توییتر متفاوت بود. برخی از این اقدام ستایش کردند و گفتند که سیستم فعلی "ناعادلانه" است و نیاز به تغییر دارد، در حالی که برخی دیگر این سوال را مطرح کردند که آیا در صورت خرید آن، راستی‌آزمایی کار می‌کند یا خیر. 


ماسک که پنجشنبه گذشته مدیریت توییتر را بر عهده گرفت، از مهندسان خواست که به طور خستگی ناپذیر روی تعمیرات اساسی این سیستم کار کنند.

او گفت که مشترکین مزایای دیگری نیز خواهند داشت: توییت‌های آن‌ها در اولویت ظاهر می‌شوند، می‌توانند ویدیوها و پیام‌های صوتی طولانی‌تری ارسال کنند و فقط «نصف تعداد تبلیغات» نشان داده می‌شود.


اما توییتر - که درآمد آن 90 درصد از تبلیغات به دست می آید - در مقایسه با همسایگانش در سیلیکون ولی، متا (شرکت چتر فیس بوک و اینستاگرام) و گوگل (که صاحب یوتیوب است) سود بسیار کمتری دارد.


مجله ارم بلاگ




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده