بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» شلوغ ترین مسیرهای پرواز در حال حاضر جهان

شلوغ ترین مسیرهای پرواز در حال حاضر جهان

شلوغ ترین مسیرهای پرواز در حال حاضر جهان


مسیرهای هوایی آسیا به دلیل بهبود آهسته پس از همه گیری در رتبه بندی سقوط کرده اند.


آیا تا به حال خود را در حال خیره شدن به تابلوهای مبداء فرودگاه، تماشای مکان های مشابه مشاهده کرده اید که بارها و بارها ظاهر می شوند و به این فکر کرده اید که کدام مسیر پرواز بین المللی شلوغ ترین مسیر جهان است؟ خب، یک مطالعه اخیر از شرکت تحلیلگر پرواز OAG دقیقاً این را نشان داده است.


با افزایش حجم صندلی های برنامه ریزی شده در ماه، OAG آنچه را که می گوید شلوغ ترین مسیرهای پروازی در جهان در سال 2022 بوده است، اعلام کرده است... و رتبه اول لزوماً مورد انتظار نیست. مسیر هوایی بین قاهره پایتخت مصر و شهر بندری جده عربستان سعودی با بیش از 3.2 میلیون مسافر در سال گذشته این مسیر را طی کردند.


در سال 2019 (آخرین باری که ترافیک هوایی در سطوح قابل مقایسه بود)، لیست شلوغ ترین مسیرهای هوایی بسیار بسیار متفاوت به نظر می رسید. هشت مسیر از ده مسیر هوایی پرتردد جهان در سال 2019 در آسیا بوده است که پروازهای بین  کوالالامپور  و  سنگاپور رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.


آسیا عمدتاً به دلیل بهبود آهسته پس از بیماری همه گیر در این رتبه بندی سقوط کرده است. نه تنها چین هنوز تا حد زیادی به روی مسافران بین المللی بسته است، بلکه ژاپن ، هنگ کنگ و کره جنوبی هنوز در همان سطح قبلی از بازدیدکنندگان استقبال نمی کنند. 


البته می‌توانید چند جایگاه در متدولوژی OAG انتخاب کنید. بر اساس صندلی های برنامه ریزی شده به جای مسافران واقعی، بسیاری از هواپیماها ممکن است بین دو مقصد پرواز کنند، اما ممکن است، می دانید، واقعاً افراد زیادی (یا هیچ کدام) در آنها نباشند. همانطور که گفته شد، صندلی‌های برنامه‌ریزی‌شده همچنان باید نشانگر تا حدودی مناسبی از مشغله عمومی باشد.


در اینجا ده مسیر هوایی پرتردد جهان در حال حاضر به همراه تعداد صندلی های برنامه ریزی شده در 12 ماه گذشته را مشاهده می کنید. 

  1. قاهره به جده (3234683 صندلی)
  2. دبی به ریاض (3,191,090)
  3. لندن هیترو به نیویورک JFK (2,848,044)
  4. هیترو لندن به دبی (2,697,593)
  5. کوالالامپور به سنگاپور (2,443,176)
  6. دبی به جده (2,425,930)
  7. اورلاندو به سن خوان (2,099,234)
  8. دبی به بمبئی (1,977,537)
  9. قاهره به ریاض (1,913,991)
  10. دبی به دهلی (1,898,749)


مجله ارم بلاگ

منبع : تایم اوت



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده