دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» خروج دسته جمعی کارکنان توییتر آینده این پلتفرم را در ابهام قرار می دهد

خروج دسته جمعی کارکنان توییتر آینده این پلتفرم را در ابهام قرار می دهد

خروج "دسته جمعی کارکنان توییتر" آینده این پلتفرم را در ابهام قرار می دهد


در عصر پنجشنبه در پلتفرم توییتر، جایی که #RIPTwitter ترند برتر در سراسر جهان بود، کاربران چیزی را نوشتند که می‌ترسیدند آخرین پست‌هایشان باشد، خداحافظی دلهره‌انگیز و فهرستی از دیگر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی (پایدارتر) که هنوز می‌توان آنها را پیدا کرد.


آنها به اخبار وحشتناک منتشر شده از داخل توییتر واکنش نشان دادند. به نظر می رسد که تعداد زیادی از کارکنان باقی مانده در شرکت، روز پنجشنبه اولتیماتوم مالک الون ماسک مبنی بر کار "بسیار سخت گیر" را رد کردند و پلتفرم ارتباطی را به آشفتگی کامل رساندند و سؤالات جدی در مورد اینکه چقدر دیگر دوام خواهند آورد، مطرح کردند.

نسخه ای از این مقاله برای اولین بار در خبرنامه "منابع موثق" ظاهر شد. 


در داخل Slack شرکت، یک استعفای دسته جمعی عملاً پس از مهلت ساعت 5 بعدازظهر ماسک برای کارمندان برای رسیدن به یک تصمیم انجام شد. به نظر می رسد صدها نفر از کارکنان آن را ترک کرده و پیشنهاد ماسک برای خروج در ازای سه ماه جدایی را پذیرفته اند.


کارمندان کانال «#social-watercooler» را با ایموجی سلام پر کردند که نشان می‌دهد آنها تصمیم گرفته‌اند تعهد ماسک را امضا نکنند. 


مجموعه ای از رویدادهای مشابه در اوایل این ماه در کانال Slack رخ داد زیرا ماسک تقریباً 50٪ از نیروی کار آن زمان 7500 نفر را حذف کرد.


یکی از مدیران سابق توییتر، که اخیراً از این شرکت خارج شده است، این وضعیت را "کوچ دسته جمعی" توصیف کرد. در پاسخ به سوالی درباره وضعیت، مدیر اجرایی سابق گفت: «الون در حال کشف این موضوع است که نمی تواند استعدادهای ارشد را مورد آزار و اذیت قرار دهد. آن‌ها گزینه‌های زیادی دارند و شیطنت‌های او را تحمل نمی‌کنند.»


مدیر اجرایی سابق افزود: «آنها فقط برای روشن نگه داشتن چراغ ها تلاش خواهند کرد.


این ارزیابی در روز پنجشنبه توسط دیگر کارمند فعلی و سابق به اشتراک گذاشته شد. 

پس از اینکه ماسک در اوایل ماه جاری میلادی اخراج های گسترده ای را در این شرکت اجرا کرد، به اندازه کافی بد بود. آنقدر بد که توییتر از برخی از افرادی که به آنها اجازه داده بود خواست چند روز بعد بازگردند. وضعیت بازی از آن زمان به بعد وخیم تر شده است.

در واقع، مدیریت توییتر ساعاتی قبل از پایان ضرب الاجل در حالت وحشت قرار داشت، افرادی که با این موضوع آشنا بودند، توضیح دادند که رهبران ارشد در حال تلاش برای متقاعد کردن استعدادها برای ماندن در شرکت بودند.

به نظر می‌رسید که خود ماسک بالاخره متوجه وضعیت بد اوضاع شده بود، و با ارسال ایمیلی به تمام کارکنان، موقعیت کاری خود را که قبلاً سازش ناپذیر ضد راه دور بود، آرام کرد. ماسک در این ایمیل گفت: "در مورد کار از راه دور، تنها چیزی که برای تایید لازم است این است که مدیر شما مسئولیت اطمینان از اینکه شما در حال انجام یک مشارکت عالی هستید را بپذیرد."


دو کارمندی که تصمیم گرفته بودند اولتیماتوم ماسک را در روز پنجشنبه رد کنند، دلیل این کار را کاملاً مشخص کردند. یکی گفت: «من نمی‌خواهم برای ساختن محصولی که از درون و بیرون مسموم می‌شود، بمانم.

کارمندی که اخیراً اخراج شده و همچنان با همکاران سابق خود در ارتباط است، می‌گوید: «مردم نمی‌خواهند سلامت روانی و زندگی خانوادگی خود را فدا کنند تا ثروتمندترین مرد جهان ثروتمندتر شوند.»


و به نظر می‌رسید که توییتر عصر پنج‌شنبه متوجه اوضاع نابسامان شده بود، و ایمیلی به کارکنان ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که یک بار دیگر تمام دفاتر خود را بسته و دسترسی به نشان کارمندان را به حالت تعلیق درآورده است، احتمالاً برای محافظت از سیستم‌ها و داده‌های خود.


بخش ارتباطات توییتر که قبلاً تخریب شده بود به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده