خرید از سراسر دنیا


» فلزیاب حلقه ازدواج قرون وسطایی را به ارزش 47000 دلار کشف کرد

فلزیاب حلقه ازدواج قرون وسطایی را به ارزش 47000 دلار کشف کرد

اعتبار عکس : Noonans

فلزیاب حلقه ازدواج قرون وسطایی را به ارزش 47000 دلار کشف کرد


هر فلزیاب در آرزوی کشف چیزی ارزشمند است. یک مرد در حومه‌های انگلیس وقتی به یک حلقه ازدواج الماس قرون وسطایی در "وضعیت تقریبا عالی" در نزدیکی تورنکام، در جنوب غربی کشور برخورد کرد، یک کشف باورنکردنی به دست آورد.


اکنون انتظار می‌رود این کالا زمانی که اواخر این ماه به حراج گذاشته شود بین 30000 تا 40000 پوند (35500 دلار و 47300 دلار) فروخته شود.


در بیانیه مطبوعاتی خانه حراج Noonans در اوایل این هفته گفت: دیوید بورد، 69 ساله، در دومین تلاش خود برای تبدیل شدن به یک فلزیاب، پس از مدتی در دهه 1970 که در آن سواحل محلی را جست و جو می کرد، حلقه خیره کننده را پیدا کرد.


بورد این حلقه را "یک بار در زندگی" یافته است.

در طی مصاحبه ای ، او گفت: "احتمالاً هرگز حلقه دیگری مانند آن وجود نخواهد داشت. در آن زمان، هر حلقه منحصر به فرد و استثنایی بود، مانند امروز تولید انبوه نشد. این خیره کننده است."


بورد در سال 2019 دوباره فلزیاب را شروع کرد. در روز دوم جستجوی میدانی، زمانی که سیگنالی را در ردیاب فلزیاب خود دریافت کرد، تقریباً تسلیم شده بود.

در ابتدا، سوژه شبیه یک لفاف شیرین به نظر می رسید، اما بورد به زودی متوجه شد که یک حلقه طلا است.


وقتی او همه آن را در گل و لای حفر کرد، بورد گفت که فکر می کند فقط "فلز قراضه" است و آن را در جیب خود انداخت.

او توضیح داد: زمانی که به خانه رسیدم و آن را شستم متوجه شدیم که خیلی بهتر از آن چیزی است که فکر می کردیم


روی کتیبه داخلی به زبان فرانسوی نوشته شده است: «من ایمان تو را حفظ میکنم، ایمانم را حفظ کن». اعتبار: Noonans


نایجل میلز، مشاور سکه و آثار باستانی در Noonans، در این انتشار گفت که این انگشتر تقریباً در شرایط عالی است. جواهرات دارای یک حلقه طلایی از دو نوار در هم تنیده برای نماد پیوند زناشویی و یک الماس معکوس است که درون آن قرار گرفته است.


به گفته خانه حراج، داخل باند یک کتیبه فرانسوی قرون وسطایی است که روی آن نوشته شده است: "Ieo vos tien foi tenes le moy" که ترجمه آن "من ایمان تو را حفظ میکنم، ایمانم را حفظ کن"


با توجه به موقعیت یافتن و کیفیت حلقه، کارشناسان Noonans حدس زدند که این حلقه ازدواج جوآن بروک است که توسط همسرش توماس بروک به او داده شده است.


در این نشریه آمده است که ازدواج آنها در سال 1388 ثروت زیادی را برای خانواده بروک به ارمغان آورد، زیرا جوآن بیوه رابرت چدار، یک تاجر پارچه ثروتمند و دو بار شهردار بریستول - شهری در غرب انگلستان بود.


نونانس گفت ، در زمانی بود که مفاهیم قرون وسطایی جوانمردی و عشق درباری در اوج خود بودند، مفاهیمی که حلقه منعکس کننده آنهاست .


این کالا که اکنون به عنوان حلقه الماس قرون وسطی The Lady Brook شناخته می شود، در 29 نوامبر به حراج گذاشته خواهد شد.


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده