خرید از سراسر دنیا


» یاهو 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

یاهو 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

یاهو 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند


یاهو روز پنجشنبه اعلام کرد که 20 درصد از کل نیروی کار خود را تا پایان سال جاری به دلیل بازسازی واحد تبلیغاتی خود کاهش خواهد داد، که این آخرین نمونه از اخراج کارکنان در صنعت فناوری و رسانه است .


یکی از سخنگویان یاهو اعلام کرد که بخش فناوری تبلیغاتی قدیمی این شرکت، Yahoo for Business، بازنگری شده و به بخش جدیدی به نام تبلیغات یاهو تبدیل خواهد شد. به گفته سخنگوی یاهو، به عنوان بخشی از این تغییر، یاهو قصد دارد در سال جاری نزدیک به 50 درصد از بخش را کاهش دهد، "از جمله نزدیک به 1000 کارمند در این هفته".


این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «این تصمیم‌ها هرگز آسان نیستند، اما ما معتقدیم که این تغییرات کسب‌وکار تبلیغاتی ما را در طولانی‌مدت ساده‌تر و تقویت می‌کند، در حالی که یاهو را قادر می‌سازد تا ارزش بهتری را برای مشتریان و شرکای ما ارائه دهد.»


اکسیوس، که اولین بار این خبر را گزارش کرد، گفت که کاهش مشاغل در مجموع بر بیش از 1600 نفر تأثیر خواهد گذاشت.


جیم لنزون، مدیر عامل یاهو، در مصاحبه ای به Axios گفت که این تغییرات "به طور کلی برای سودآوری یاهو بسیار مفید خواهد بود" و به شرکت اجازه می دهد در سایر بخش های کسب و کار خود که سودآور هستند سرمایه گذاری بیشتری کند.


این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های فناوری و رسانه در حال کاهش هزینه‌ها برای تطبیق با کاهش هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در میان عدم اطمینان بیشتر در اقتصاد جهانی هستند.


مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده