دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» کدام کاندیداهای شاخص مجلس در شیراز و شهرستانها رد صلاحیت‌ شدند؟

کدام کاندیداهای شاخص مجلس در شیراز و شهرستانها رد صلاحیت‌ شدند؟

کدام کاندیداهای شاخص مجلس در شیراز و شهرستانها رد صلاحیت‌ شدند؟

در شیراز افرادی همچون «بهرام پارسایی» و «علی اکبری» و در شهرستان‌ها نیز «مسعود گودرزی» از ممسنی ازجمله نمایندگانی هستند که نام آنها در لیست افراد ردصلاحیت‌شده توسط هیأت اجرایی انتخابات به چشم می‌خورد.

این در حالی است که تاکنون سابقه نداشته است نمایندگان مجلسی که در حین نمایندگی برای دور آینده کاندیدا می‌شوند، توسط هیأت اجرایی ردصلاحیت‌ شوند!

«سیروس پاک‌فطرت» عضو سابق شورای شهر شیراز، «عبدالکریم نباتی» مدیرکل سابق تأمین اجتماعی فارس و همچنین افرادی نظیر محمدحسین گلرخیان، سیدمرتضی شیرازی، منصور پورمولا، سعید نجف‌پور، محمدحسین ستارخان، جمشید آراسته، هادی وکیل‌زاده، کریم مجرب، علی اکبر طاهری و محمدتقی سبزواری ازجمله چهره‌های مطرح حوزه انتخابیه شیراز و زرقان هستند که با کارت قرمز هیأت اجرایی انتخابات روبه‌رو شدند.

همچنین در شهرستانها نیز افراد شاخصی همچون مرادی و شفیعی نمایندگان ادوار ممسنی، دهقان ناصرآبادی نماینده سابق کازرون، عالیشوندی فرماندار سابق شیراز (داوطلب حوزه فیروزآباد)، کاووس رئیسی فرماندار سابق کازرون (داوطلب اقلید) و طاهری نماینده سابق اقلید از گردونه انتخابات کنار گذاشته شدند.

در تماس خبرنگار فارس با برخی از افراد یادشده ازجمله گودرزی و اکبری، ردصلاحیت‌شان مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش فارس، اعضای هیأت اجرایی ترکیبی از معتمدان مردم است که توسط فرمانداران و با تأیید هیأت نظارت انتخاب می‌شوند و در بررسی‌های خود با استعلام از مراجع چهارگانه به حداقل‌ها بسنده می‌کنند که در این مرحله ۶۶ نفر ازجمله برخی افراد شاخص را ردصلاحیت کرده‌اند؛ در مرحله بعد هیأت نظارت انتخابات (نمایندگی شورای نگهبان در استان‌ها) با سخت‌گیری بسیار بیشتری کارنامه کاندیداها را بررسی می‌کنند و با این حساب باید منتظر ردصلاحیت‌ افراد شاخص بسیار بیشتری توسط هیأت نظارت در مرحله بعد باشیم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده